Jak kupować
I. Koszty wysyłki:
- Koszt wysyłki zamówienia Pocztą Polską, przy przesyłce pobraniowej (opłata przy doręczeniu przesyłki) 17,00 zł .
- Koszt wysyłki zamówienia Pocztą Polską, przy przedpłacie (przelew, opłata online) do kwoty zamówienia o wartości 299.99 zł wynosi 15,00 zł, od kwoty zamówienia 300.00 zł wynosi GRATIS .
- Koszt wysyłki zamówienia firmą kurierską (DPD), przy przesyłce pobraniowej (opłata przy doręczeniu przesyłki) wynosi 16,00 zł.
- Koszt wysyłki zamówienia firmą kurierską (DPD), przy przedpłacie (przelew, opłata online) do kwoty zamówienia o wartości 299.99 zł wynosi 14,00 zł, od kwoty zamówienia 300.00 zł wynosi GRATIS .
II. Zamówienia
- W sklepie internetowym eNona.pl można dokonywać zakupów składając zamówienia bezpośrednio przez Internet, telefonicznie lub odwiedzając siedzibę naszej firmy w Gliwicach. Zamówienia poprzez Internet można składać przez 24 godziny na dobę w ciągu całego roku, wyjątkiem jest okres urlopowy.
- Przed dokonaniem zakupu należy zapoznać się z wybranym produktem. Służy do tego opis umieszczony w karcie produktu. Jeżeli opis zawiera za mało informacji lub macie Państwo jakieś pytania dotyczące zakupów, prosimy o kontakt pod adresem info@enona.pl.Wszystkie towary oferowane w naszym sklepie są oryginalne i pochodzą od jednego producenta: firmy Dr.Nona International Ltd .
- Wybrany produkt należy dodać do koszyka. Dodanie produktu do koszyka nie jest jeszcze jednoznaczne ze złożeniem zamówienia.
- Jeśli w koszyku znajdują się już wszystkie towary, jakie macie Państwo zamiar kupić, to aby sfinalizować transakcję należy wcisnąć przycisk 'REALIZACJA'.
- Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest zalogowanie się lub prawidłowe wypełnienie formularza z danymi osobowymi (dla kupujących u nas po raz pierwszy).
- Jeżeli nie przeprowadzali Państwo do tej pory transakcji z nami, powinni Państwo założyć swoje
"nowe konto". Należy ustalić login (nazwę) swojego nowego konta lub adres mailowy oraz hasło i wprowadzić je do formularza.
System zweryfikuje te dane.
Może się okazać, że podana przez Państwa nazwa konta już istnieje. Zostaniecie wówczas Państwo poproszeni o powtórzenie wprowadzania. Po poprawnej weryfikacji, należy przejść dalej do wprowadzania swoich danych. - Jeżeli przeprowadzali Państwo już u nas transakcje, należy się zalogować, podając swoje konto lub ares mailowy i hasło.
- Następnie należy złożyć zamówienie. Wyślemy kopię zamówienia na podany w danych osobowych adres e-mailowy. Zamówienie to należy koniecznie potwierdzić. Po potwierdzeniu nastąpi realizacja zamówienia. Nie potwierdzone zamówienia nie będą realizowane.
- Sklep eNona.pl zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości tzn. bez podania numeru telefonu lub adresu e-mail, pod którym będzie możliwe potwierdzenie zamówienia.
- Klienci, którzy złożyli zamówienie i zostało ono potwierdzone, mogą sprawdzić stan swojego zamówienia poprzez wejście w sklepie do opcji "moje konto". Wysłanie potwierdzenia jest równoznaczne z zaakceptowaniem warunków sprzedaży i gotowością do odbioru przesyłki. Jeżeli Państwa zamówienie nie zostanie potwierdzone w ciągu 7 dni, będziemy zmuszeni je anulować.
III. Dostawa
- Wszystkie ceny w sklepie eNona.pl podane są w złotych i są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Do przesyłki dołączamy fakturę z wyszczególnionym zamówieniem - składając zamówienie jednocześnie wyrażacie Państwo zgodę na wystawienie faktury VAT bez podpisu odbiorcy.
- Zamówienia złożone w soboty oraz w niedziele i święta rozpatrywane będą od rana następnego dnia roboczego. Potwierdzone zamówienia realizujemy terminie 3-7 dni. Jeżeli wystąpi chwilowy brak towaru i realizacja może się przedłużyć, zostaniecie Państwo o tym poinformowani (dlatego tak ważne jest podanie numeru telefonu kontaktowego).
- Przesyłki dostarczamy za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej - zgodnie z życzeniem klienta. Można również odebrać towar osobiście w siedzibie naszej firmy w Gliwicach.
- Warunki płatności za towar:
- Wysyłka za pobraniem. Za towar płacą Państwo przy odbiorze przesyłki.
- Pzedpłata. Zapłaty dokonują Państwo po złożeniu zamówienia przelewem na nasze
konto :
BRE Bank S.A. WBE mBank 05 1140 2004 0000 3102 3076 7492,
lub przekazem pocztowym na adres :
"eVera" Jadwiga Bartosz, ul. Chemiczna 3 B, 44-121 Gliwice.
Towar zostanie wysłany do Państwa natychmiast po otrzymaniu zapłaty. - Płatność poprzez PayU.pl. Zapłaty dokonują Państwo po złożeniu zamówienia za pomocą serwisu PayU.pl, do którego zastaną Państwo skierowani poprzez specjalny link. Z tej formy płatności mogą skorzystać osoby, posiadające aktywne konto w serwisie PayU.pl. Płatności dokonuje się za pomocą specjalnego formularza. Towar zostanie wysłany do Państwa natychmiast po otrzymaniu zapłaty.
- Płatność poprzez mTransfer (przelew z mBanku). Zapłaty dokonują Państwo po złożeniu zamówienia, za pomocą usługi mTransfer, gdzie zostaną Państwo skierowani poprzez specjalny link. Z tej formy płatności mogą skorzystać osoby, posiadające aktywne konto bankowe w mBanku. Towar zostanie wysłany do Państwa natychmiast po jego opłaceniu.
- Ryczałtowe opłaty za dostawę kształtują się następująco:
Wartość zamówienia od 0,00 zł do 299,99 zł Sposób dostawy Przedpłata (przelew lub płatność online) Pobranie Czas dostarczenia Firma kurierska
(DPD)14,00 zł 16,00 zł 1-2 dni robocze Poczta Polska
(przesyłka priorytetowa)15,00 zł 17,00 zł 2-3 dni robocze Wartość zamówienia od 300,00 zł Sposób dostawy Przedpłata (przelew lub płatność online) Pobranie Czas dostarczenia Firma kurierska
(DPD)14,00 złGRATIS16,00 zł 1-2 dni robocze Poczta Polska
(przesyłka priorytetowa)15,00 złGRATIS17,00 zł 2-3 dni robocze
- Jeżeli przesyłka nie dotrze do Państwa mimo przyjęcia zamówienia i potwierdzenia go przez e-mail, prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny.
IV. Reklamacje
- Dokładamy wszelkich starań, aby zamówione towary dotarły do Państwa w idealnym stanie. Po otrzymaniu przesyłki, należy rozpakować ją w obecności doręczyciela i w razie stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych produktu, powstałych w czasie transportu sporządzić protokół podpisany przez Państwa i doręczyciela. Tylko w tym przypadku uznajemy reklamacje z tytułu wad powstałych w czasie transportu.
- Z zakupionego towaru można zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od
daty odebrania przesyłki. Zwracany towar nie może być uszkodzony, otwarty (jeżeli posiada oryginalne opakowanie),
używany lub niekompletny. Wraz z towarem prosimy odesłać paragon, podkreślając na niej opcję zwrot.
Gwarantujemy zwrot pieniędzy w wysokości wartości zamówienia. Pieniądze wysyłamy przelewem (na podane konto) lub
przekazem pocztowym na podany w zamówieniu adres.
Poszę pamiętać, że koszty opakowania i wysyłki zwrotnej ponosicie Państwo sami. Informujemy również, iż nie przyjmujemy paczek płatnych za pobraniem pocztowym. - Jeżeli stwierdzicie Państwo inne wady w produkcie, prosimy o odesłanie go z powrotem do nas zwykłą przesyłką pocztową, koniecznie dołączając paragon z podkreśloną opcją reklamacja i opisem wady. Koszty przesyłki poniesione przez Państwa zwrócimy za pomocą przekazu pocztowego po otrzymaniu przesyłki i przyjęciu reklamacji. Wymienimy produkt na pełnowartościowy, a jeżeli będzie to niemożliwe, zwrócimy gotówkę.
V. Polityka prywatności
- Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku "O ochronie danych osobowych" informujemy, że dane osobowe klientów są wprowadzane do bazy danych sklepu eNona.pl.
- Administratorem danych osobowych jest firma: "eVera" Jadwiga
Bartosz, ul. Chemiczna 3 B, 44-121 Gliwice, REGON: 277910760, NIP: 648-188-77-40.
Dane te wykorzystywane są wyłącznie w celu realizacji zamówień i nie są udostępniane osobom trzecim. Każda osoba ma
prawo wglądu do swoich danych i do ich poprawiania.
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy kontaktować się z nami:
"eVera" Jadwiga Bartosz
ul. Chemiczna 3 B
44-121 Gliwice
telefon 048 32 334 70 51
tel.kom.+48 605 370 438
info@enona.pl