Dr. Nona - Archebakteria dla Twojego zdrowia i piękna
Preparaty z bioskładników i minerałów Morza Martwego


Bezsenność

, Dr Nona

Okazuje się, że zbyt krótki sen może spowodować chorobę. W wyniku ostatnich badań naukowych Uniwersytetu Kalifornijskiego w San Diego stwierdzono, że intensywność niektórych funkcji systemu immunologicznego obniża się o 30% u ludzi, którzy niedosypiają o 3 lub więcej godzin w ciągu doby.

Sen stwarza dla mózgu możliwość zapisu wrażeń dnia. Tym sposobem to, co na pierwszy rzut oka wydaje się bezładne, chaotyczne, jest bardziej zrozumiałe i uporządkowane po dobrym śnie. "Ranek jest mądrzejszy od wieczora" - to przysłowie potwierdzające wielowiekowe doświadczenia ludzkie. Większość ludzi, mających problemy ze snem nie szuka profesjonalnej pomocy, co w konsekwencji bardzo utrudnia pracę lekarzy.

W wyniku przeprowadzonych badań ustalono, że:

  • Co trzeci człowiek na świecie śpi zbyt mało.
  • 40 milionów ludzi w Europie, Azji i Ameryce cierpi na chroniczne zaburzenia snu, a u 20-30 milionów te zaburzenia występują sporadycznie. Jest to poważne zagrożenie dla ich zdrowia.
  • Poważne zaburzenia snu kosztowały budżet USA więcej niż wydatki związane z AIDS i nikotynizmem.
  • Na skutek zaburzeń snu około 40 000 ludzi rocznie umiera i 250 000 odnosi kontuzje, zasypiając za kierownicą. Według danych Ministerstwa Transportu USA w ciągu roku 200 000 uczestników drogowych kolizji miało problemy ze snem.
  • 4% dorosłej populacji zażywa środki nasenne przepisane przez lekarza, 3% kupuje takie środki bez recepty.
  • Istnieje 17 wyraźnych objawów zaburzenia snu. 95% nie jest diagnozowane i dlatego nie mogą być leczone.

Oto kilka rad:
  • Bardzo dobre, kojąco-uspakajające działanie mają kąpiele w roztworze Soli z lawendą - 2 łyżki stołowe soli na wannę, temperatura 37 st. C, czas trwania 15-20 minut). Podczas kąpieli masujemy stopy, nadgarstki i całe ciało myśląc o czymś przyjemnym. "Zmywamy" problemy (stresy) całego dnia. Pamiętajcie, że prysznic pobudza, a kąpiel osłabia.
  • Po kąpieli należy nałożyć na twarz Krem do twarzy na noc SHP, który ułatwia zasypianie, a na ciało Balsam do ciała SOLARIS. Preparaty należy wcierać delikatnymi ruchami.
  • Pomocny jest też supleent diety w kapsułkach Yamseen, który wycisza i uspakaja.
  • Kładąc się spać, nie starajcie się za wszelką cenę zasnąć. Niepokój wywołany bezsennością jest bardziej szkodliwy niż sama bezsenność.
Wszystkie preparaty Dr.Nona wspaniale łączą się z konwencjonalnymi metodami leczenia.

Uwaga! Każdą terapię powinno się dostosować do indywidualnych potrzeb klienta. Skontaktuj się ze mną, udzielę info@enona.pl konsultacji.